Warning: include(/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10

Warning: include(/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php' for inclusion (include_path='.') in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10
Udenlandske kampagner - Læs mere i Google Adwords ordbogen

Produkter

Google A-Z
 

Google Analytics


Google Adwords



SEO






 

 

Udenlandske kampagner

Ekspander dine markeder med udenlandske kampagner!

Google-værktøjer kan hjælpe din virksomhed med at ekspandere internationalt, hvilket også var en del af hovedkonceptet bag Adwords, da de startede oprindeligt. Man ønskede at skabe forbindelse mellem annoncører og deres kunder, uanset hvor de befandt sig i verden. Med det gratis værktøj ”Google Find nye markeder” kan annoncører netop finde nye markeder i udlandet, hvilket understøttes af ”Google Annoncer for globale annoncører”, der er et samlingspunkt for Google-funktionerne: ”Find nye markeder”, ”Adwords”, ”Google Oversæt” m.fl. Disse hjemmesider gør det lettere og mere overskueligt for annoncører med at finde kunder og udvikle annoncering, der er målrettet mod dem. Læs mere på bloggen Inside AdWords.

 

Såfremt emnet Udenlandske kampagner ønskes uddybet, så er du velkommen til at kontakte Analyzers på +45 35 10 50 50 eller på info@analyzers.dk.