Warning: include(/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10

Warning: include(/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php' for inclusion (include_path='.') in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10
Sprog - Læs mere i Google Adwords ordbogen

Produkter

Google A-Z
 

Google Analytics


Google Adwords



SEO






 

 

Sprog

Hvad skal jeg tage højde for, når jeg sætter Sprogindstillingerne på mine kampagner?

I Adwords bør du sikre dig, at dine søgeord og annoncer bliver vist til dine kunder på det rigtige sprog. Dvs. at der er overensstemmelse mellem dine geografiske indstillinger, sprogindstillinger, sproget i dine annoncer og søgeord samt sproget på din hjemmeside. Du kan sagtens målrette sproget til et andet end det mest udbredte i et land, bare det er velovervejet, og at sprogindstillingerne matcher søgeord og annoncer som minimum.

 

Displaynetværket og sprog:

Med Adwords-funktionen målretning efter sprog viser kun dine annoncer for kunder, som besøger hjemmesider på de sprog, din kampagne er målrettet imod.

Hvis dine kunder taler mange sprog, bør du oprette separate kampagner til hvert sprog og have annoncer og søgeord for hvert af sprog i disse.

 

Såfremt emnet Sprog ønskes uddybet, så er du velkommen til at kontakte Analyzers på +45 35 10 50 50 eller på info@analyzers.dk.