Warning: include(/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10

Warning: include(/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php' for inclusion (include_path='.') in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10
Manuel budgivning for klik - Læs mere i vores Google Adwords ordbog

Produkter

Google A-Z
 

Google Analytics


Google Adwords



SEO






 

 

Manuel budgivning for klik

Hvad er Manuel budgivning for klik?

Manuel budgivning for klik er en kampagneindstillingen i Google Adwords. Her kan du manuelt definere en maksimum grænse for  dine klikpriser (CPC) for at give dig bedst muligt kontrol over din annoncering, og sikre, at du kan kontrolere udgifterne for Adwords og optimere systemet til at give en fornuftig indtjening.

Du kan se funktionen under " budgivning og budget " => budindstilling, hvor du kan klikke på rediger.

Som standard står indstillingen til "automatisk budgivning" for at forsøge at maksimere antal klik inden for dit målbudget, men har kan du skifte til "manuel budgivning for klik", altså hvor du selv kan definere den klikpris, du ønsker at betale.

Når du har valgt "manuel budgivning for klik", kan du nu gå ind i dine annoncegrupper og justere klikpriserne for hele annoncegrupper eller endnu bedre vælge Søgeord og tilpasse klikpriserne enkeltvis.

Jo mere data og viden du har om din webtrafik og dit salg, des bedre kan du indstille mine klikpriser. Har du styr på dine konverteringsdata, kan du sætte klik prisen efter disse og sikre, at du generere profit. Ellers kan dine søgeords gennemsnitlige position være en god rettte snor. Hvis du vil vises på et søgeord, bør du som udgangspunkt blive vist i toppen af side 1, da det vil give bedste CTR og dermed kvalitet. Du behøver dog ikke at ligge nr. hver gang, så en Gns. pos. på 2 er tæt på optimal for de fleste.


Vores anbefaling:

Sæt altid dine klikpriser selv, specielt hvis du har et stort Adwords dagsbudget.
Selvom Google Adwords er genialt, så er automatisk budgivning efter vores erfaring et lidt diffust system.



Såfremt Manuel budgivning for klik skal uddybes mere, så er du velkommen til at kontakte Analyzers på +45 35 10 50 50 eller på info@analyzers.dk.