Warning: include(/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10

Warning: include(/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php' for inclusion (include_path='.') in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10
Målretning - Læs mere i vores Google Adwords ordbog

Produkter

Google A-Z
 

Google Analytics


Google Adwords



SEO






 

 

Målretning

Hvordan målretter jeg mine Adwords kampagner?

Målretning sikre at dine kampagner bliver specifikke og dermed relevante. For at kunne målrette, er du nødt til at tage stilling til formålet med din annoncering og sætte mål for, hvad du skal have ud af annonceringen via Adwords, og på den måde bliver din annoncering meget mere velovervejet. Google belønner relevans, der er det overordnede mål for kvalitetsresultatet, derfor vil din målretning være en rigtig god forretning, der enten sikre flere annoncevisninger, klik og konverteringer eller færre visninger og en mere præcis målretning.

Du opnår de bedste resultater i forhold til dine målsætninger ved at lave følgende målretninger:

  • Målret geografisk
  • Målret sprog
  • Målret netværk
  • Målret enheder
  • Målret Bud og budgetter
  • Målret visningsperiode
  • Målret landingsside
  • Målret målgruppe
  • Målret annoncegrupper
  • Målret annoncer
  • Målret søgeord
  • Målret placeringer

 

Såfremt emnet Målretning ønskes uddybet, så er du velkommen til at kontakte Analyzers på +45 35 10 50 50 eller på info@analyzers.dk.