Warning: include(/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10

Warning: include(/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php' for inclusion (include_path='.') in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10
Konverteringsoptimering - Læs mere i vores Google Adwords ordbog

Produkter

Google A-Z
 

Google Analytics


Google Adwords



SEO






 

 

Konverteringsoptimering

Konverteringsoptimering

Du kan sætte Adwords op til at optimere dine visninger efter konverteringer, hvilket kaldes Konverteringsoptimering, som er muligt at opsætte efter 30 dage med konverteringssporing og min. 15 konverteringer. Funktionen kaldes også CPA-budgiving. CPA er en forkortelse for Cost Per Acquisition, som du kan læse mere om her.

Konverteringsoptimering begrænser dine muligheder for at justerer din Adwordskonto, men tilgengæld gør den det so de fleste bruger af Adwords ønsker - den gør alt for at gøre din annoncering til en god forretning ved at fokusere på konverteringer. Dvs. at den bruger dine konverteringsdata til at målrette dine kliks mod søgeord, annoncer, bud og visninger, der leder til en konvertering. Det er altså et meget effektiv redskab, som man dog skal holde øje med. Det har netop både sine styrker og svagheder i at bruge historisk data på din konto til at optimere efter, da den ikke kan undersøge nye konverteringsmønstre eller - adfærd. Du eller din kontoadministrator bør altid afprøve ny muligheder for at få kunder og holde et vågent øje med dine kampagner uanset om konverteringsoptimering er aktiveret eller ej.


Såfremt emnet Konverteringsoptimering skal uddybes mere, så er du velkommen til at kontakte Analyzers på +45 35 10 50 50 eller på info@analyzers.dk.