Warning: include(/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10

Warning: include(/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/var/www/aam.dk/analyzers.dk/langs/.php' for inclusion (include_path='.') in /var/www/aam.dk/analyzers.dk/common/lang.php on line 10
Klik - Læs mere i vores Google Adwords ordbog

Produkter

Google A-Z
 

Google Analytics


Google Adwords



SEO






 

 

Klik

Hvad er et Klik i Adwords sammenhæng?

Et klik er, når en bruger får vist din annonce og aktivt trykker på den med musen. Med denne aktive handling, hvor brugeren klikker på en annonce, viser han en interesse for din hjemmeside i forhod til hans Google søgning. Han ønsker at besøge dit websted og få flere oplysninger om dens indhold og i mange tilfælde, hvad du kan tilbyde.

Et klik tælles, når en person prøver at komme ind på dit websted ved at klikke på din annonce, også selvom personen ikke kommer ind på dit websted, eller hvis dit websted midlertidigt ikke er tilgængeligt. Klik kan hjælpe dig til at forstå, hvor godt din annonce appellerer til de personer, der ser den. Relevante, højt målrettede annoncer, der er placeret i toppen af søgeresultaterne får sædvanligvis flere klik. Udover antallet af klik, så kan du i dine kontostatistikker, se procentdelen af de gange brugere har klikket på dine annonce i forhold til, hvor mange gange de er blevet vist. Denne variabel kaldes klikfrekvenser (CTR læs mere her), og den kan hjælpe med at vurdere, hvor spændende din annoncer er, og hvor optimeret de er til dine søgeord mm.

 

Såfremt emnet ønskes uddybet, så er du velkommen til at kontakte Analyzers på +45 35 10 50 50 eller på info@analyzers.dk.